REKLAMACJE TOWARU

I. REKLAMACJE

1. Sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć Klientowi przedmiot zamówienia wolny od wad. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za wady rzeczy na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w artykułach 556 i 5561 – 5563.
2. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od daty doręczenia mu przedmiotu zamówienia, o ile w terminie 1 roku od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Sprzedawcę o stwierdzonej niezgodności. W stosunku jednak do Konsumenta, termin na zawiadomienie Sprzedawcy o stwierdzonej niezgodności nie może zakończyć się wcześniej niż przed upływem 2lat od daty doręczenia temu Klientowi przedmiotu zamówienia.
3. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
4. Warunkiem koniecznym, aby Sprzedawca rozpatrzył reklamację jest dostarczenie przez Klienta reklamowanego produktu lub produktów wraz z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem reklamacji. W przypadku nieprawidłowego złożenia reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do uzupełnienia braków reklamacji w terminie 14 dni od doręczenia takiego wezwania.
5. Przedmiot reklamacji należy odesłać na adres naszego magazynu ul. Wieruchowska 98, 05-082 Zielonki Parcela.
6. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub jeżeli wymiana nie będzie
możliwa, zwróci należność za reklamowany produkt w ciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
7. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na niekorzyść Klienta, Klient ma możliwość skorzystania z alternatywnych metod rozstrzygania sporów, tj. zwrócenia się o interwencję do neutralnej strony, takiej jak rozjemca w postępowaniu pojednawczym, mediator, rzecznik praw konsumenta.


FORMULARZ REKLAMACJI